A diferencia de otros riesgos ambientales, el cambio climático no es fácil de observar, y sus efectos no se pueden experimentar directamente, por lo que su comunicación requiere de un elevado uso de recursos narrativos y abstracciones lingüísticas, entre los que destacan las metáforas. En este libro...
A diferencia de otros riesgos ambientales, el cambio climático no es fácil de observar, y sus efectos no se pueden experimentar directamente, por lo que su comunicación requiere de un elevado uso de recursos narrativos y abstracciones lingüísticas, entre los que destacan las metáforas. En este libro se analizan las principales metáforas con las que se ha definido el fenómeno del cambio climático en la prensa y cómo se ha interpretado por parte de la población. De los resultados se desprende que si la prensa continúa transmitiendo mensajes que no consiguen interpelar a la población, esta continuará inhibiéndose del problema y desentendiéndose de las posibles soluciones. El reto que plantea el cambio climático es de tal dimensión que todavía no disponemos del aparato conceptual necesario para construir un imaginario colectivo que nos permita hacernos una idea de lo que se avecina. El presente libro pretende hacernos conscientes de ello.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.