Esta obra constituye una referencia bibliográfica básica en un primer curso de Matemática empresarial ofreciendo un tratamiento sistemático y metodológico de los conocimientos que deben poseer los alumnos para poder abordar con garantías el estudio de la ciencia empresarial desde un punto de vista e...
Esta obra constituye una referencia bibliográfica básica en un primer curso de Matemática empresarial ofreciendo un tratamiento sistemático y metodológico de los conocimientos que deben poseer los alumnos para poder abordar con garantías el estudio de la ciencia empresarial desde un punto de vista eminentemente práctico pero familiarizándose perfectamente con la gran variedad de conceptos matemáticos. La obra se divide en dos volúmenes que abarcan, en conjunto, quince temas que van desde el Álgebra Lineal a una introducción a las Funciones Discretas, Optimización condicionada y análisis de sensibilidad en los programas lineales, pasando por análisis de funciones reales de una o varias variables reales y cálculo integral.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.