• RETAIL COACHING DIGITAL

    CÓMO AUMENTAR LA MOTIVACIÓN Y LA EFICACIA COMERCIAL EN TIENDA

    MAHE, BENÔIT PROFIT EDITORIAL Ref. 9788417942984 Veure altres productes de la mateixa col·lecció Veure altres productes del mateix autor
    ¡Vendedores tan motivados como Nadal antes de un partido decisivo! Los responsables de tiendas y los directores regionales utilizan los KPI, las cifras de ventas y el ticket medio por cliente para establecer metas ambiciosas y realistas. En la era del comercio digital, los vendedores deben hacer que...
    Dimensions: 230 x 153 x 15 cm Pes: 412 gr
    En breu
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-17942-98-4
    • Data d'edició : 01/10/2020
    • Any d'edició : 2020
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : MAHE, BENÔIT
    • Número de pàgines : 248
    • Col·lecció : FINANZAS
    ¡Vendedores tan motivados como Nadal antes de un partido decisivo! Los responsables de tiendas y los directores regionales utilizan los KPI, las cifras de ventas y el ticket medio por cliente para establecer metas ambiciosas y realistas. En la era del comercio digital, los vendedores deben hacer que los clientes se sientan seguros de que les ayudarán, no solo a realizar la mejor compra, sino también a descubrir sus necesidades no expresadas y a vivir una experiencia gratificante y única.
    Impulsar las ventas está vinculado al desarrollo de los empleados: el Retail Coaching es la eficacia del coaching asociada al rigor de la gestión en el punto de venta.
    La aplicación del coaching profesional y la PNL a la transición omnicanal de la gestión
    Retail refuerza al RETAIL COACHING como un método particularmente eficaz para aumentar la motivación y el rendimiento en las tiendas.
    Tres nuevos capítulos completan esta edición:
    • el rol central del Área Manager para pilotar a su zona, incluso en remoto, con el management a distancia (capítulo 5).
    • el rol renovado del vendedor-digital, piedra angular del viaje omnicanal del cliente
    (capítulo 7).
    • la gestión del talento en las empresas de retail; el gran reto (capítulo 8).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al nostre butlletí

Subscriu-te i rebràs totes les nostres novetats. Zero SPAM, només continguts de valor.
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades