Cal aprofitar crisis com l'actual per preguntar-nos si podem fer les coses millor. L'economista i professor Oriol Amat ha estudiat els factors que contribueixen a l'èxit o al fracàs d'una organització, d'un país o d'una persona, perquè les diferències no solen ser fruit de l'atzar, sinó del que es f...
Cal aprofitar crisis com l'actual per preguntar-nos si podem fer les coses millor. L'economista i professor Oriol Amat ha estudiat els factors que contribueixen a l'èxit o al fracàs d'una organització, d'un país o d'una persona, perquè les diferències no solen ser fruit de l'atzar, sinó del que es fa i del que no es fa. Al llarg de la història, hi ha documentades unes quantes crisis econòmiques importants. Les més conegudes son les de les tulipes holandeses del segle XVII, la del crack del 1929 i, més recentment, la crisi puntcom del 2000, la immobiliària i financera del 2008 i la del coronavirus de 2020. Tot i que cada crisi és diferent, hi ha alguns patrons que es repeteixen, sobretot en les fases posteriors al moment en què esclata. L'ampolla mig plena exposa lliçons que podem aprendre de les persones, organitzacions i països que se'n surten, tenint en compte que l'objectiu és generar benestar i construir un món que valgui la pena i que sigui millor que el que ens hem trobat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.