¡Le pedimos al VAR que examine los partidos más épicos de la historia del fútbol! ¿Qué habría pasado si siempre hubiese existido el VAR? 1986. Mundial. Argentina 2 - 1 Inglaterra 1994. Mundial. España 1 - 2 Italia 2009. Champions. Chelsea 1 - 1 FC Barcelona 2016. Champions. Real Madrid 1 - 1 Atlétic...
¡Le pedimos al VAR que examine los partidos más épicos de la historia del fútbol! ¿Qué habría pasado si siempre hubiese existido el VAR? 1986. Mundial. Argentina 2 - 1 Inglaterra 1994. Mundial. España 1 - 2 Italia 2009. Champions. Chelsea 1 - 1 FC Barcelona 2016. Champions. Real Madrid 1 - 1 Atlético de Madrid Con el videoarbitraje, los partidos más importantes podrían haber sido muy distintos: la historia del fútbol no sería la que hoy conocemos. Y el mundo tampoco. Isaac Fouto hace un repaso de los errores arbitrales que han dado la vuelta al mundo y le pide al VAR que replantee el escenario: ¿Qué habría pasado si hubiesen pitado esa mano? ¿O visto ese codazo? ¿Cuál sería el palmarés de los mejores equipos si todos los fuera de juego hubiesen sido pitados a tiempo?
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.