La vaga dels tramvies, iniciada l#1 de març de 1951, constitueix sens dubte un dia que ha fet història i que ens ha forjat com a poble. L#1 de març de 1951, a Barcelona, milers de ciutadans es van negar a agafar els tramvies per protestar contra l#augment del preu dels bitllets. Com es podia comb...
La vaga dels tramvies, iniciada l#1 de març de 1951, constitueix sens dubte un dia que ha fet història i que ens ha forjat com a poble. L#1 de març de 1951, a Barcelona, milers de ciutadans es van negar a agafar els tramvies per protestar contra l#augment del preu dels bitllets. Com es podia combatre una vaga d#usuaris en plena dictadura? Les lleis franquistes prohibien un munt d#activitats, però no havien previst la possibilitat de castigar aquells que es neguessin a utilitzar un servei públic. Aquesta protesta popular, que denunciava la incompetència i la corrupció moral del poder, i la posterior vaga general van esdevenir una referència inexcusable per a la lluita contra la dictadura. I van ser el punt de partida per a deixar enrere la resignació i el fatalisme de la postguerra i la descoberta que valia la pena lluitar i plantar cara.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.