Este libro nos lleva a explorar la historia de la magia y la hechicería a partir de un enfoque cultural. Una mirada general al desarrollo de las ciencias ocultas en distintas épocas y culturas, desde Mesopotamia hasta hoy. Además del aspecto histórico, el libro también se encarga de desmentir y acla...
Este libro nos lleva a explorar la historia de la magia y la hechicería a partir de un enfoque cultural. Una mirada general al desarrollo de las ciencias ocultas en distintas épocas y culturas, desde Mesopotamia hasta hoy. Además del aspecto histórico, el libro también se encarga de desmentir y aclarar algunas falsas ideas que tenemos sobre la brujería: ¿realmente todas las brujas se dedicaban a hacer el mal? ¿Alguna vez volaron en escobas y tenían la piel verde? ¿Eran todas mujeres o hubo también brujos? Un viaje mágico compuesto de mitos, leyendas e historias extraordinarias para entender la hechicería como fenómeno cultural que ha influenciado el desarrollo de diversas civilizaciones.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.