El sábado 14 de marzo de 2020, el presidente Pedro Sánchez comparecía ante los medios para anunciar el estado de alarma y el confinamiento de la población. La economía española paraba en seco mientras la crisis sanitaria amenazaba con colapsar los hospitales. Habían pasado justo dos meses desde la f...
El sábado 14 de marzo de 2020, el presidente Pedro Sánchez comparecía ante los medios para anunciar el estado de alarma y el confinamiento de la población. La economía española paraba en seco mientras la crisis sanitaria amenazaba con colapsar los hospitales. Habían pasado justo dos meses desde la formación del primer Gobierno de coalición. Dos meses de euforia y entusiasmo en la izquierda, precedidos de una encarnizada batalla entre PSOE y Unidas Podemos y dos elecciones generales. Una coalición en minoría que se enfrentaba ahora a la mayor crisis sanitaria, económica y política de la historia reciente de España. María Llapart y José Enrique Monrosi presentan aquí la crónica de cómo se gestionó políticamente esa crisis, de la convivencia entre Sánchez e Iglesias y de las pugnas que se dieron dentro del Gobierno, de los desafíos que pusieron al país en jaque, de las decisiones históricas en situaciones límite y de las interioridades de un momento político de excepción.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.