Este libro se nutre de la experiencia de Mony Elkaïm -de los principios teóricos de la terapia familiar y de los numerosos casos que se han empleado- e inaugura una renovación importante de la terapia sistémica familiar. Apoyado en las investigaciones sobre cibernética y los sistemas fuera del equil...
Este libro se nutre de la experiencia de Mony Elkaïm -de los principios teóricos de la terapia familiar y de los numerosos casos que se han empleado- e inaugura una renovación importante de la terapia sistémica familiar. Apoyado en las investigaciones sobre cibernética y los sistemas fuera del equilibrio de H. Von Foerster y de I. Prigogine respectivamente, Mony Elkaïm insiste en el modo como el terapeuta puede ser utilizado en el interior del sistema terapéutico y en las resonancias y los ensamblajes que produce este sistema en sí mismo. La intervención del terapeuta no se centra en la búsqueda de una "verdad" del sistema o de sus miembros, sino en el ensanchamiento del campo de sus posibilidades; y la terapia no se desenvuelve más en el seno de un universo único, sino en la intersección de universos tan múltiples como desiguales.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.